Nejčastější otázky - poptávající

+420 737 989 716 (zákaznická podpora 9-16h) www.stormedia.cz promotion@stormedia.cz
Co vše musí poptávka obsahovat?

Poptávka musí obsahovat název a její popis. Volitelně můžete uvést i termín a požadovaný rozpočet. Pokud rozpočet a termín neuvedete, bude na dodavatelích, jaký Vám nabídnou na základě znění poptávky a jejich možností.


Co nesmí být uvedeno v poptávce?

Do poptávky nesmíte uvádět přímé kontakty na Vás či kterékoliv další strany. Nesmíte uvádět citlivé informace a jakýkoliv obsah, který může být v rozporu s Podmínky užití.


Jak dlouhá by měla poptávka být?

Snažte se být co nejvíce věcní. Délka poptávky je nastavena zhruba na jednu normostranu.


Můžu přidat do poptávky přílohu?

Ano. Do poptávky můžete vložit neomezené množství příloh.
Maximální velikost jedné přílohy je 10 MB.


Je cena poptávky konečná?

Při zadávání rozpočtu poptávky vkládáte Vaši představu o ceně. Ta se může ale výrazně lišit.
Záleží na dodavatelích, jestli shledají požadovanou cenu za reálnou. Cena tedy ve výsledku může být menší i vyšší.

Od různých dodavatelů budete dostávat rozdílné ceny. Bude pak na Vašich preferencích, pro kterého dodavatele se ve výsledku rozhodnete. Např. podle hodnocení dodavatele od ostatních potávajících.


Kolik poptávek můžu vložit?

Poptávek můžete vložit neomezené množství.


Je nutné v poptávce uvést dobu, do kdy potřebuji mít poptávku vyřešenou?

Ne není to nutné. Termín dodání mohou určit sami dodavatelé. Pokud s termínem budete souhlasit, stane se následně závazným.


Co když nejsou dodané práce/zboží podle mých představ? Můžu reklamovat?

Můžete vyžádat u dodavatele revizi. Revize slouží jako opravný prostředek (např. při reklamacích), ale také jako prostředek pro žádosti o více práce. Jestli bude revize v rámci zakázky nebo bude ohodnocena jako vícepráce je však plně v režii dodavatele. Ten se musí řídit platnou legislativou ČR.


Mám povinnost vybrat si z nabídek, nebo můžu všechny odmítnout?

Pokud Vám žádná nabídka od dodavatelů nebude vyhovovat, můžete bez problémů celou poptávku zrušit - smazat. Smazáním poptávky se všem dodavatelům jejich nabídky automaticky odmítnou.


Pokud jsem s dodavatelem spokojený, můžu další poptávku přidělit automaticky jemu?

Ano, jakmile jednou vstoupíte do obchodního stavu s konkrétním dodavatelem, při zadávání poptávky budete moci vybrat z nabídky preferovaných dodavatelů. V tomto případě nebude poptávka veřejná a půjde rovnou konkrétnímu dodavateli.


Co když se nikdo na moji poptávku neozve?

Jestli budete mít u poptávky nevyhovující nabídky, může to být proto, že Vaše zadání není přesné nebo rozpočet či termín nejsou pro dodavatele reálné. Zkuste proto tyto parametry v nové poptávce upravit.


Můžu svoji poptávku smazat?

Ano, poptávky můžete smazat kdykoliv. Jedinou výjímku tvoří okamžik, kdy za poptávku zaplatíte dodavateli přes naší službu. Tyto poptávky není možné mazat, archivují se kvůli evidenci a účetnictví.

Jak poptávkomat funguje?

A co děláme jinak?

Stážení aplikace
Zadání zdarma
Ochrana prodejce
Ochrana kupujícího

Mobilní a webová aplikace

Stáhněte si zdarma mobilní aplikaci pro své mobilní zařízení a vytvořte si svůj účet. Pokud chcete používat poptávkomat na počítači, nebo dáváte přednost internetovému prohlížeči, máte možnost využít i webovou verzi aplikace.

Stáhnout aplikaci pro Android
Přejít do webové verze

Zadání zdarma

Vyberte si jeden z mnoha oborů a zadejte si poptávku na cokoliv potřebujete. Vložení poptávky je zcela zdarma a během chvilky můžete dostávat.

Pokud jste dodavatel, vložte svoji nabídku také zdarma. Poplatek za prostředkování platíte až v okamžiku získání zakázky a pouze u vybraných oborů. Více jak 70% oborových kategorií Poptávkomatu nejsou zpoplatněné!

Ochráníme prodejce

Pokud jste dodavatel a máte hořkou zkušenost se zákazníky při platbě na fakturu, u nás nemusíte mít obavy.

Veškeré placené poptávky jsou placeny poptávajícími vždy předem. Získáváte tak jistotu, že v případě dodání předmětu poptávky, dostanete vždy zaplaceno.

Nakupujte služby bezpečně

Kolikrát se při nákupu přes internet stalo, že dodavatel nedodal, co si zákazník objednal.

Pokud dodavatel nedrží smluvené podmínky, tedy předmět poptávky či její termín, můžete kdykoliv poptávku stornovat a my Vám vrátíme 100% ze zaplacené částky zpět.

Stáhněte si
aplikaci do telefonu

Poptávání nebylo nikdy jednodušší! Vše zvládnete přímo
z Vašeho chytrého telefonu, ať už jste doma, v práci
nebo zrovna čekáte na tramvaj.

Získat aplikaci
apple-logo android-logo

Poptáváte?

Aktuálně nabízíme 4.502 dodavatelů
Určitě zde najdete toho svého

Dodáváte?

Máme poptávky v hodnotě 5.245.900
Zde najdete pro sebe práci ještě dnes

Získat zakázku
0

Spokojených poptávajících

0

Aktivních
dodavatelů

0

Poptávek
odbaveno

mld.

Celková hodnota poptávek